.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویب طرح خط راه‌آهن گرگان به مازندران وگیلان

رئیس شورای اسلامی مازندران گفت: طرح خط انتقال راه‌آهن از گرگان به مازندران و گیلان تصویب شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رضا محسن‌پور در نشست مشترک روسای کمیسیون‌های شوراهای اسلامی استان اظهار داشت: طرح انتقال توریست از غرب به شرق مازندران که از جاده بابلسر به گهرباران، گلوگاه و گیلان میسر خواهد بود، تصویب شد.

وی افزود: در بودجه سال 88 مجلس مکلف شده است برای حمل مصدومان محورهای فیروزکوه و هراز یک عدد چرخ‌بال به ارزش شش میلیارد تومان اختصاص دهد.

رئیس شورای اسلامی مازندران اعتبارات شورای اسلامی استان را 80 میلیون تومان در سال جاری اعلام و تصریح کرد: از این میزان 21میلیون تومان در اختیار شورای اسلامی استان و بقیه نیز مربوط به شوراهای اسلامی شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از مراکز بخش‌های استان به شهر تبدیل شده است گفت: این شهرها با جمعیت اندک از لحاظ توسعه شهرنشینی و امکانات اداری شهرداری با مشکلات زیادی مواجه‌اند که از آن جمله می‌توان به عدم وجود ساختمان مناسب برای استقرار مسئولان شهرداری اشاره کرد.

محسن‌پور خاطر‌نشان کرد: بعضی از مسئولان کشور شورا را یک مشکل و معضل می‌دانند و بعضی نگاه خدمتی به شورا دارند که باید کار شورا تمرینی برای کار پارلمانی باشد.

رئیس شورای اسلامی مازندران با اعلام اینکه عدم اطلاع‌رسانی عملکرد شورا به مردم یکی از آسیب‌های عمده شوراها‌ست، یادآور شد: 60 درصد مصوبات شوراهای مازندران نیاز به تصمیم‌گیری نداشت و نیاز نبود که در صحن علنی جلسات شورا بیان شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.